Educació
Infantil
Cada alumne és únic
En aquesta etapa aprendre és construir nous significats de la realitat que els envolta i que els permetrà aplicar-ho a les noves situacions.
Els alumnes participen plenament i fan seus els projectes de l'escola afermant-hi la seva pertinença.
Aules dinàmiques
Combinem diferents metodologies, activitats i recursos que ens ajuden a treballar els continguts de forma dinàmica i activa, per tal d'arribar a l'heterogeneïtat de les aules, com el treball cooperatiu, les caixes sensorials, els mini mons, els racons...
Els projectes
El treball per projectes ens permet aprendre a pensar, a fer-nos preguntes, a plantejar hipòtesis, a experimentar, a deixar anar la imaginació, a connectar amb el que ja sabem i a crear nous coneixements.
Potenciem l'interès per l'entorn que ens envolta i donem importància a les vivències del nostre dia a dia.
L'aventura de llegir i escriure
Plantegem la lectura i l'escriptura com un mitjà de comunicació d'experiències, com una aventura apassionant que ens obre un món màgic.
Partim del seu món proper i motivem el gust pel món de les lletres amb materials i recursos de creació pròpia.
La vivència de les matemàtiques
Treballem l'àmbit matemàtic des de les intel·ligències múltiples. Les situacions d'aprenentatge que es plantegen a les sessions parteixen de la manipulació de material divers fent que siguin vivencials, lúdiques i, sobretot, significatives i adaptades a la realitat dels alumnes.
La família
Creiem en l'educació conjunta amb les famílies. Per això compartim amb vosaltres moltes activitats i projectes que ens ajuden a caminar plegats amb un objectiu comú.
Els tallers
Quan fem tallers potenciem la creativitat i l'enginy dels alumnes, desenvolupant un aprenentatge autònom, un aprendre a aprendre.
Treballem en agrupaments reduïts amb tots els alumnes del mateix curs. Això ens permet explorar i compartir continguts i inquietuds enriquint les relacions i els aprenentatges.